Sidor

onsdag, januari 12, 2011

Ögonaböj

Här hittar man en grej som efterlevande har funderat ihjäl sig över. Porträttet av MonaLisa som man nu har hittat siffror och bokstäver på. Det har jag ingen åsikt om, men flera av kommentarerna är rätt roliga. Vi tar en annan ögonhistoria: Ungefär 1979 - 1980 kom ju de där filmerna med John Travolta. Min bästa kompis var helt besatt av honom. Själv har jag aldrig kunnat med honom...


Hur som helst. Mia hade såklart skaffat en jättestor affisch på fanskapet och satt den ovanför sin säng givetvis, där det var snedtak så han hängde där och lutade sig och såg tom ut i ögonen (enligt mig) Plötsligt när hon vände ryggen till så satte jag tejpbitar över hans pupiller och drog till. Häpp! Resultatet var enastående!!


   

Jag fann detta enormt kul och Mia fann detta enormt dumt gjort av mig. Jag tyckte/tycker inte att skillnaden är så stor...


(Jag vill minnas att vi fixade den där skadan ganska fint med tuschpennor )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar