Sidor

fredag, mars 05, 2010

Bättre behandling?

Här stiger man upp på sin lediga dag och gör sig fint i ordning och mobiliserar inför nålsticken och eventuell ström. Vad händer? Sjukgymnasten finns på mobilsvaret -hon har halsfluss. Nähä. Jag blev jättesur. Sen kom jag på att jag kan ju köra till simhallen, för där är ju lugnt och skönt tidigt på eftermiddagarna. Det var det också. Jag simmade 1 km. Det gick väldigt bra, för jag har nya simglasögon. Sen trimmade jag tiden lite till i vattenrutschkanan. När det kom en herre  som ville åka, men såg lite skygg ut på ögonen för att jag härjade där inne, så gick jag.


Sen körde jag hem och åt en semla, man kan ju magra annars...




Och detta är naturligtvis inte mina fina Speedos med lilatonat, imfritt glas, men vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar