Sidor

lördag, mars 13, 2010

Nyttig!

Murre väckte mig 6.30. Murre väckte mig 7.30. Murre åkte ut på backen... Häxan vaknade 10.00 av sig själv. Hade nu inte Murrestörning förekommit så hade jag aldrig stannat i sängen så länge... Sen lyckades jag faktiskt vara huslig fram till ca 13.15 och då gick jag ut med vovven. Maken skodde en häst under tiden. Efter dessa bedrifter åt vi våfflor. Vovven åt dem utan sylt och grädde. Murre åt grädde utan sylt och våfflor. Hilma sov på skrivbordet. (Intresseklubben antecknar)


Melodifestivalen är avgjord. No comments. Inga katastrofer alls i finalen i år tyckte jag, så det kvittade.


            

En av mina rävar måste ha trillat ner i grädden...


Jotack, jag känner mig hyfsat klar i skallen fast jag tänker ut sådana här bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar