Sidor

fredag, mars 19, 2010

Oanade möjligheter

Osynlighetsdräkten kommer allt närmare (metro.se) 


Vad kan en sådan kosta tro? Ska man börja spara redan? Jag inser vilka fantastiska möjligheter detta skulle ge mig. Eftersom jag har tämligen livlig fantasi skulle jag nog hinna nypa till dem som förtjänar det innan de också skaffar en och nyper till mig... Blir krångligt det här. Fast det står ju att det kommer att dröja. Om tillräckligt många är osynliga så vet man ju inte var man har folk och alla börjar gå på varandra och skada sig. Sen kan man ju tjuvåka på bussen och planka in på olika evenemang. Om alla gör det vill ju inte artister eller idrottsmän visa sig på scen, för de vet ju inte om det finns någon publik. Nääää....


Vårtecken: Tranan har kommit. Vi har faktiskt ett par eller två här i närheten och man hör när de sjunger eller vad nu tranor gör...


        




...dansar gör de i alla fall. Fast den här dansar visst själv. Maken är kanske och fikar?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar