Sidor

måndag, mars 08, 2010

Något irriterande...

Murre väckte mig 4.30 - det är väl för rart en måndagmorgon när man ska upp kl 6.00 och nä, det är inte bara att kasta ut honom från sovrummet, för då gal han och krafsar och vässar klorna för fulla muggar. Och skiter utanför lådan som hämnd...


Nu lyckades jag söva honom igen på ca 20 minuter. När jag sen släpade mig upp (varför är måndagar pest?) kunde man faktiskt se en riktigt fin soluppgång genom köksfönstret.


Kollegan tillbringade dagen med att klaga över hur dataprogrammen fungerade/inte fungerade och jag upplyste henne om att det får hon ta på mötena. Och det kommer så klart inte att hända. Man blir ju så trött. TYST med det där tjafset. Och så kund som osar "mugg" * Jag fich spraya och öppna fönstret och ha mig när han hade gått. Bara prövningar...






Dagens stora behållning! Fågelbordet i förgrunden som drar besökare genast när solen går upp.



* =mögel, unket, instängt, gammalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar