Sidor

torsdag, mars 04, 2010

Skapelseberättelsen?

"På tredje dagen skapades alla träd och växter och så var det bra med det" Ja, i alla fall. På tredje dagens morgon stod en okänd man inne på ett rum på jobbet och tittade sorgset i en dataskärm. Han var tydligen ingen Gud för efter en god stund försvann han och då fungerade den berömda pekskärmen i vänthallen fortfarande   



Jag undrar när och /eller vem som ska lyckas. Det kanske verkligen behövs ett Guds finger. Och sen ska ju fanskapet fungera också. Nu är vi där igen. Jag vet ju precis hur det kommer att bli.


Annars kom vi lindrigt undan idag. Inga chefer på plats. Konstigt vad allt går mycket smidigare då.


Ikväll har jag gjort något som jag aldrig tidigare gjort i hela livet. Nämligen.... klippt klorna på en katt!! Jag har aldrig haft någon innekatt, men när nu Hilma utnämnt sig till det så får jag väl klippa då. Hon hakade i filtar och allting och det "pickade" när hon gick på golvet, men nu är detta åtgärdat. Hon sa inget om behandlingen alls.




           

Och här syns Hilmas tass efter kloklippningen...



  























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar