Sidor

tisdag, mars 23, 2010

Färgprov

Favoritfärgen visar yrket som passar dig (metro.se) 


Jag gjorde fägtestet... Tja, det kanske stämmer till en del. Å andra sidan passar de där kategorierna in lite på varenda jäkel... Jag var kreativ och borde syssla med konst, arbeta på bibliotek (Det skulle jag vilja- tyst och lugnt och ingen som gafflar) eller som advokat... Med mera. Inte ett ord om det yrke jag har. Kunde misstänka det. Måla, läsa och snacka en massa däremot - det passar mig. Det gör det. Så riktigt så!


Mera host och kvack och harkel och spott och fräs och stånk från kollegan idag. Vi hade möte på förmiddagen och Mim fick sitta bredvid henne. "HOST - snorl -bröl" Mim kastade sig åt sidan med stol och allt och sneglade på mig. "Ja, så har jag det hela tiden" sa jag. Blir jag smittad så stannar jag hemma en vecka som hämnd om det behövs eller ej. Inkomstbortfall för mig, insatsbortfall för dem. Samt lugnt och tyst förstås... Stackars Rockstar var sjuk idag. Tre dagar innan konsert i Istanbul... Har någon av harklarna som är för snåla att stanna hemma smittat honom så måtte de drabbas sjufallt...


           

Mysigt! Man kan inte hjälpa att man blir sjuk, men man kan förbaske mig bli hemma ett par dagar för att inte smitta andra. Grispälsar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar