Sidor

måndag, januari 25, 2010

Aj...

Det är inte kul... Nu har jag ont i ryggen så jag knappt kan jobba. Det gnager och gnager. Diskrubbningar i ländryggen minsann... Går till sjukgymnast och tränar hemma. Ja, kanske, men jag har dåligt hopp för jag har haft ont i 7,5 år... mer eller mindre. Just nu är det MER.


Jag gick och la mig när jag kom hem och då var jag smärtfri för första gången i dag.


Men när jag sen var på lite bättre humör efter en timme eller så, då hittade jag den här:



Det var väl kul! Nu ska vi råna den lokala banken! Men jag måste ha en medbrottsling:





Fast den här verkar ju halvt medvetslös... Nä, han får köra flyktbilen. Jag tar en annan med mig in på själva banken:





Hon är dessutom den enda som fattade att man ska ha näsan också täckt...


Maken har köpt scooterluva för han fryser snudan av sig när vi kör släde säger han. Jävlar om någon tittar närmare på kusken på det ekipaget. Ja, härute tar ju lagen slut så why not?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar