Sidor

tisdag, januari 26, 2010

Sagoland

Asade mig upp i morse och hade bara "sådär" ont i ryggen, men det ändrar sig ju under dagen...


Men när jag sen körde till jobbet på småvägarna här - vad det var vackert!!  -15º hade vi och små, små korn av frost glimmade i träden. Fast sparsamt, så man fick sitta och titta efter dem. (Jag hade rånarluvan på mig. Nä, det hade jag så klart inte...)


Vi hade möte halva förmiddagen så jag kunde bädda i en fåtölj och avlasta ryggen i två timmar.


Sen kom ju en bedrövlig eftermiddag. Det är som att jobba i tuggummi när inget blir färdigt, alla ska ha återbesök och vissa står och traggar om detaljer i evighet. Tålig skulle hjälpa mig men han glömde det och så havererade planeraren. Sen gafflade vi på varandra om bildkvalitéten i datorerna och han gick ut. Sen kom han in igen och hoppades att jag inte trodde att han ville undervisa mig i mitt jobb. Stackare...  Jag lyckades klina fast några av "de diskuterande" i receptionen och det fungerade precis som att sätta ett plåster för de blev sen inte av med eländet på säkert en kvart. Och då hade jag och Tålig ändå haft dem på rummet i en timme. GÅ HEM... man blir ju trött på så´na.





Ett försök - men det går inte att avbilda egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar