Sidor

torsdag, januari 28, 2010

En vridning...

Fick släpa mig upp kl 7.30 fast det var ledig dag. Trött - konstigt, jag la mig ju kl 1.30... Jaha, men det hjälpte inte, för jag skulle vara hos sjukgymnasten kl 8.30 och det kunde behövas, jag har ju ont i ryggen precis hela tiden. Vår lilla väg (samt större delen av gårdsplanen) var noga plogad. Benny, som gör det är snäll - han ska inte ta mer än vägen egentligen


Ja, inte är ryggen ett dugg bättre. Sjukgymnasten granskade mig från alla håll och sen knycklade hon ihop ben och rygg och tryckte till. Det blev genast en viss väsentlig skillnad. Jag har rört mig som en gammal käring hela dagen, så det inte ska hoppa fel igen.


Stekte fisk på kvällen och Murre vaktade den hela tiden omväxlande med att gå till mig och påminna om att han ville smaka. Ögonen är stora som tefat i skallen på honom när han väntar.


          

Fast Murre blinkar inte ofta alls....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar