Sidor

måndag, januari 18, 2010

Mer snö

...än den i snökulan alltså. Det var "snökula" i natt och inte plogat i morse. Spännande! Väldigt spännande med folk som kliver ut på övergångsställena också i sån´t väglag. Jag hann förbi men bilen bakom mig fick stanna och bakom den kom ingen mer på en kilometer. Så det var ju bra att gångaren fick gå över just där... Jag skulle på fullt allvar kunna strypa en så´n som bara ska kränga sig över för sakens skull.


Dagens simhall: Där finns en riktigt fräck vattenrutschkana också!! Den är 56 meter lång och går utanpå huset med ljusspel och allt. För barn?  Fast man måste ju åka med om man är förälder! Om man ställer sig bakom ett par ungar så vet ju ingen om de är mina. Utom just de ungarna/föräldrarna förstås. Men de kan ju få tro att jag har ungarna bakom mig. Jag vill åka jag också.


På torsdag eftermiddag ska simhallens alla hemligheter uppdagas!!



Jag måste ordna detta på något sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar