Sidor

lördag, augusti 22, 2009

Borde fånga en fluga?

Inget skrivet igår, jag var för ovanlighetens skull lite sjuk. Det är ok igen. Tur, för i eftermiddag är det bröllopskörning. Den kommer att falla under "enkel leverans" eftersom det är närmaste kyrkan och brudparet ska till Bjärsjölagårds slott där det är lätt att köra upp med ett spann och sedan bra plats att sela av och lasta.


Staketet växte till nästan klart igår! Svalungarna tycker att jag verkar så trevlig att de sitter och hänger över bokanten och gapar när de ser mig! Betyder det att jag ser ut som en svala, eller att ungarna har dålig syn? Fåglar har väldigt skarpa ögon har jag läst... Svalföräldrarna är hårdare i sin bedömning. En av dem satte sig på en tvärslå och granskade mig en god stund. Undrar vad den tänkte, egentligen.



Väldigt stiligt, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar