Sidor

onsdag, augusti 12, 2009

Ett klipp

Fick flytta katten (sur) och kravla mig upp ur sängen dötidigt i morse. Klockan var bara 7.45... Jag var nästan död. Maken var det -han ville inte röra sig i alla fall och det är vad jag vet ett dödstecken. Nu spårar det redan ur igen..... Jag skulle kunna fylla en hel sida med en massa skit utan att få något sagt. Vad ska man arbeta med då? Politik på riksnivå kanske. (Målaren passerar just nu utanför fönstret där jag sitter. Han har sin kompis med sig och jag som är ensam hemma. Vänta ska jag gå efter mitt bollaträ.)


Ja iallafall: Jag var och klippte mig i förmiddags och det blev jättefint. Carro är duktig. Ingen annan får röra mitt hår. "Går du där och klipper dig" sa en kollega för ett tag sedan "de är ju dyrast. Jag går till salong katastrof -nej det heter den så klart inte- och de tar bara ...... och jag är så nöjd så" Jag sa inte att hennes hår sannerligen är ekonomiklippt, platt och illa färgat. Bara hon är glad, så.


En bra stund gick åt till att göra den här:






Det är allra första gången jag gör en animerad text, så inget flinande här inte...



Det tog lång tid ska jag tala om, men jag kunde!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar