Sidor

torsdag, augusti 06, 2009

Fyller år!

 Man fyller år. 26 eller så...       Jag satt uppe till 01.45 i natt och provade att animera bilder. Vicke (favoritbloggar) försöker lära ut hur man gör. Jag ska visa alstret här med risk att alla som är snitsiga på bildprogram faller ihop i en hög på golvet av skratt...



Jag kämpade mycket hårt!


Att spara den som bild var det svåraste.


Men det gick till sist och jag blev väldigt stolt.


Och så har jag skrytit klart med det.












På eftermiddagen åkte vi till Kiviks hamn. Soligt och fint väder!






Där åt vi nystekt sill på Buhres fisk






Man har fin utsikt när man äter!




26 som sagt... Vovven är 5 om någon undrar över det. Och hon fäller nå´t så förbannat -det är alltså inte så att vi inte ger henne mat.












Vackert är det över fiskeläget och båthamnen


Det var en trevlig och stillsam födelsedag. Imorgon börjar allvaret. Då ska vi måla om huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar