Sidor

fredag, augusti 14, 2009

Slutmålet/slutmålat

Man kan ju för fan få spader. Jag hade skrivit klart ett inlägg och skulle bara hämta en bild, så bröt datorfanen ihop och nu får jag göra om allt. Jag som ska se "extrem överlevnad" på Discovery. Det handlar om Bear Gylls som "överlever" i öknen och i djungeln och på tundran och allt möjligt. Under tiden äter han larver och kamelskit och as. Man själv kan inte äta när man tittar för då spyr man.     


Nu har det hänt! Jag ska fira och köpa nå´t dyrt. Målarekludden är klar och jag vill aldrig se fanskapet mer.


I övrigt har jag varit fullt normal idag. Yrkeskollega och kompis väninna -eller hur det nu heter i min ålder- med dotter hälsade på i eftermiddags. Vi körde en tur med hästarna och undkom precis regnskurarna. Sen åt vi och satt och var halvelaka, mest jag kanske. De tyckte att vovven var näpen och ville ta med henne hem men då hade vi blivit hundlösa och det går inte.




Man kan ju inte bara ge bort en så´n här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar