Sidor

lördag, augusti 08, 2009

Lift us up where we belong...

...where the eagles cry on a mountain high... eller hur det nu var. Jag tänkte förstås närmast på substantivet, alltså lift-en. Det börjar redan bli lite långsökt märker jag... Vi tar kort bildvisning i stället:




Här är något mycket viktigt! En utförlig beskrivning (på danska) om hur man kör en skylift. Samt lappar. På svenska... Maken och målaren läste inte, men målaren lyckades köra upp korgen innehållande maken på taket, där det hela fastnade (jodå, det gjorde den) Det slutade med att målaren ställde dit stegen och maken kravlade över på den och tog sig ner manuellt. Nu var liften på dåligt humör. Häxan anlände och läste anvisningarna. Och minsann ville den gå. En liten nyckelvridning så gick det att manövrera inifrån korgen också. M & m var lite sura för att jag lyckades... Jag talade inte om genast vad jag gjort för jag var väldigt stolt!




Så bra det går! Resten av dagen förflöt utan problem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar