Sidor

onsdag, augusti 12, 2009

Bright eyes burning like fire...


Tänk vad man blir pigg när man "friskförklaras" av någon anledning! Obs, det är aldrig någon psykolog som friskförklarat mig när jag tänker efter    


Alltså: Allvar -Idag kan man glädja sig över besöket hos optikern i förmiddags. Allt ok, friska ögon, linserna fungerar prima och jag behöver inte nya glasögon heller. Jag har med andra ord "sparat" ca 8000 spänn...


På eftermiddagen kom snickaren och fixade lite. Jag -jag - målade räcken och ytterdörrar och oljade klart den vid det här laget berömda trappan. Nu är allt fint igen. Kostade 2590:- Som sagt... Kanske inte säkert att det är jag som ska betala det.


Jag la mig en stund på sängen vid 18-tiden och somnade visst. Katten Murre kom efter en timme och tog sig en riktig nära titt på mig ifall jag kanske var död.


För att återknyta till "eyes":


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar