Sidor

tisdag, september 22, 2009

Ombyggnad!

Dags för en ansiktslyftning!


Inte av mig personligen, utan av bloggen. Nu kan jag ju själv (Nja, kanske med lite hjälp från vissa experter) göra header och banner precis som jag vill ha dem!! Såhär blev det.


Annars hyfsat jävligt idag. Vårt datorsystem hoppade och flippade och startades om. Någon blev svinsur och försökte lägga jobbet på min praktikant och själv gå på lunch, men häxan stoppade det. Jag kommenderade och gick an att här jobbar inga av mina praktikanter utan handledning. Rosa grep in och ordnade upp det hela. Jävlar, va. Jobba själv.


Det bjöds på bullar fyllda med äpplen till eftermiddagskaffet. (och en tårta!!) Han som bjöd påstod att äpplena tagit slut så att han hade bakat in en tomat i den sista. Jag vet inte om det var sant eller ej?! Kl. 16.50 hittade jag Esteban i fikarummet i full färd med att sluka i sig bullar fast det fanns folk som var lediga idag och kanske velat smaka imorgon. Jaja, det gäller att förse sig!!



Esteban i profil....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar