Sidor

lördag, september 05, 2009

Vem är sötast?

Ibland hittar man gamla bekanta som man varit mycket förtjust i en gång i tiden. Men vem av dem var egentligen snyggast?


Jag kunde aldrig riktigt bestämma mig ... För det mesta var det ju den här ljusa med blå vingar:



Fast var det den finaste om man riktigt tänkte efter?


Den här hade ju rosa vingar. Var inte det sötare? Men jag tyckte själva ängeln såg ut som om hon var lite dum i huvudet...



Nja. Då återstår en tredje att välja på och hon ser ju skärpt ut, men lila vingar var inte lika sött som rosa och blå.



Det här är alltså mina gamla bokmärken. De har varit med om en del. Här syns vecken på vingarna samt lite nagg i kanterna.


Men jag har inte kommit närmare sanningen om vilken som egentligen är den finaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar