Sidor

fredag, september 04, 2009

Världsnyhet

Man reagerar knappt längre när man läser i tidningen om mord eller väpnat rån. Men i alla fall jag reagerade på denna notis:


www.skd.se/article/20090903/NYHETER/666774633/1020/*/HOOR/ardennerhast-fast-i-ett-vattenhal


Det är väl för rart. Vardagsdramatik med lyckligt slut!


Undrar om det kommer att gå lyckligt för dessa ungdomar:




Här sitter alla fem svalbarnen. Det var bara några veckor sedan de satt och gapade i boet och tyckte att jag kunde mata dem istället för att måla. En dag snart är de borta, de ska till Afrika. Hur ska det gå?


Eftersom jag ine jobbat (borta) idag gjorde jag den här:


                                      

Jag fick ett mejl från Rosa som inte bådar gott inför morgondagens förvärvsarbete. En förmildrande omständighet är ju att det är fredag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar