Sidor

onsdag, september 09, 2009

Paparazziteknik

Jag lyckades! I morse kunde jag ålande på armbågarna smyga mig på den lurige fotomodellen som jag misslyckades med i förra veckan. Nu hade han dessutom kompisar med sig... Det handlar förstås om storken som la sig i gräset när jag ville ha en bild. Här är gänget:







Hade nog inte dugt att sälja till tidningen precis... men visst är det storkar!


Tårthistorien fortsatte idag. Jag tyckte den rörde sig lite i kylskåpet, men jag höll mig långt borta idag. Två arma själar som inte åt av den igår provade -intet ont anande. Det var  nästan för grymt att se. Även för mig...






Precis så här var tårtan idag.


Det är alldeles sant, men det var nästan bara jag som såg ...


...men var så säkra på att de som åt av den smakade det.


Bladark, örk,ulk och kvack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar