Sidor

söndag, november 01, 2009

Det tvivlar jag på...

Vad är nu det här? Pressa 16 ton på en timme. Då dör jag... Visst är det fantastiskt hur man kan motivera sina idéer så folk nappar. Det här kommer säkert att fungera:


Bungypump – gåstaven som bygger muskler (metro.se) 


Låter skitbra!! Crosstrainer fast utomhus. Bygg muskler. Få superkondition. Liten hake - kolla här:


www.bungypump.se/etuweb/main/modules/page.asp


Synd man inte kom på den idéen. Men vänta med att köpa den, för redan i morgon kan någon ha forskat fram att den ger livsfarliga förslitningar på axlarna.


Något som inte ger förslitningar är att ligga på Tempuren och läsa... Jag blir kanske en smula öm i handen som håller boken och maken undrar om det inte finns risk för att jag får liggsår, men det tror jag inte - jag har naturlig stoppning      


Sån ´t trams här. På alla helgons seriösa dag och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar