Sidor

måndag, november 02, 2009

Extensions...

...kan ju vara så himla snyggt. En av tjejerna på jobbet hade satt i en rejäl "svans" i helgen. Så fint! Det känns alldeles mjukt och äkta och det syntes inga skarvar vad jag kunde se. Något för mig? Sätt hårförlängning på en kattunge den som kan...


Sen kom vi att prata om hennes hund som hon påstår fäller konstant. Jag kläckte den prima idén att man kunde ju sätta förlängning på honom också. Kanske inte så bra om han fäller, men skit nu i det. Jag tänkte mig så här:


                     

Här har vi nu "slädis". Han ville inte själv vara med på bild, men han ser ut ungefär på detta sätt.


Så vaxar vi på lite hår:


                       

Det blev väl trevligt! Mycket, mycket mer hår för matte att sopa upp när detta väl släpper.


Det finns ju fler frisyrer.


                        

Bordercollielooken kanske? Jag hade en bc själv en gång. Hon fällde så svansen bara blev ett litet snöre på slutet.


Man kan faktiskt få gjort en svansförlängning till hästar om till exempel ett föl har tuggat av taglet på mamman. Priset är svindlande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar