Sidor

måndag, november 09, 2009

Festligt festande??

Fick ett mejl från en gammal väninna -väninnan är inte gammal, hon är lite äldre än jag och då är hon minsann inte gammal. VI SPÅRADE VISST UR HÄR. Vi har känt varann ett tag, så är det. Hursomhelst så skrev hon att hon var ute med några kompisar i lördags och det fanns knappt "några vanliga" ute. Nästan alla hade "festat" duktigt. Man blir ju trött. Upp till 25 är man så dum att man inte vet vad man tål, men sen får det väl va´ så. Pinsamt. Patetiskt.


Fars dag idag. Makens yngste son kom hit och jag skickade ut dem att köra med frieserna, så slapp jag frysa rumpan av mig. Sonen såg ut som en polarforskare i en hundsläde när de körde ivag! Jag stannade inomhus och gjorde äpplekaka - så det så. Den gick åt hel och hållen när de kom hem så jag hade tydligen lyckats!


Jag har det här klippet sen innan. Men visst är han rar som bara rastar frambenen! Den sköldpaddsfärgade är riktigt snitsig.



Man hör hur det piper när matte ökar hastigheten och sen  har hon mage att skratta åt dem när de är så duktiga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar