Sidor

måndag, juli 13, 2009

Aggressiva är de

Det har varit en av årets värsta dagar på jobbet! Folk som ringer eller sitter i kundrummen är direkt aggressiva. Det är inte vårt vanliga folk. Var kommer alla knäppisar ifrån? Två stycken meddelade att de inte ville komma till oss. Men varför ringer de då? Det är inte ens värmebölja. Då kan folk bli galna och börja mörda varandra och så där vidare har jag hört... Man skulle kanske ha en rejäl Rottweiler i mottagningen. När folk börjar "spöga" så WOOF och så hade de flesta nästan skitit en klick på sig. (Nu handlar det om bajs igen. Jag fick kanske någon skada under småbarnstiden?) Vi har för tillfället en mild tjej som tar samtalen, så mild att jag fick komma och hjälpa henne tämja en som satt där och traggade och undrade om vi "skulle rekrytera mer folk till imorgon" ?? Ja, jag fattar ingenting. Han kanske inte vet vad rekrytera  betyder, utan menade något helt annat. En höll på fullt allvar handen för ögonen och ville gå utan att betala... Tre dagar kvar att arbeta innan semestern. Vad kan inte hinna hända på dessa tre dagar? Kanske kommer ett rymdskepp imorgon? Som ändå inte vill till oss...




Jag som tänkte vara hemma på semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar