Sidor

torsdag, juli 30, 2009

En hemlig medarbetare

Det är dags att presentera min hemliga bloggmedarbetare! Det är en dam i övre medelåldern, klok och alltid på gott humör. Hon ser väldigt bra ut tycker jag.



Det är katten Hilma...


Nu över till något helt annat: Fick av en väninna höra att en gemensam bekant är hemma från jobbet för hon har svininfluensa. Ojdå! Är  hon testad? Nej, hennes man har sagt det. (!) Jag har träffat den mannen och jag gillar honom inte. Han hälsar, men han tittar längs näsan på mig och ser skitförnäm ut.  Han hade en briljant idé när de skulle renovera sitt hus. Man köper ju byggmaterialet mycket billigare utomlands. Så billigt att vi som inte gjorde det kanske rentav var lite bakom. Han åkte iväg med bil och släp. Körde många mil i det stora billiga utlandet. (Gratis eller?) Hämtade grejorna. Kom hem, byggde. Något havererade. De säger att det var hantverkarna som fuskade, men det kan ju vara så att materialet var sekunda. Garanti? Vardå? Tänk att han är influensaexpert också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar