Sidor

onsdag, juli 22, 2009

Det vackraste man ser

Att skaffa nya strumpor och underkläder kan vara början till något nytt! Det finns så mycket skira och söta saker som kan förändra hela känslan...


Nu är det tyvärr så att jag varken är skir eller söt. Här köps de hiskeligaste sockar på marknad och det är inga exemplar att skoja med. Här ska vi nu se underverken:



De allra jävligaste är "myrorna" uppe till vänster! Maken kallar mig ibland för ko och när en dylik råmade på radion sa en jobbarkompis: "tyst Kajsa" alltså måste jag ha flera kosockar. Nyckelpigor och katt faller inom normala figurer. Hästar och får också så därför tog jag rosa i knallig variant! Längst ner ser vi ankelsock och de köper jag för att maken är sjukligt hatiskt inställd till sådana. Han tycker att de är det värsta man kan se och de ser dumma ut och de trillar av och jag vet inte allt. Jag har dem bara på jobbet så han behöver egentligen inte åbäka sig. Och så var visningen slut. Jag orkar inte hitta på häxerier. Ikväll är jag snäll!


                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar