Sidor

måndag, juli 06, 2009

Visset, bruden

Visst minns man de där söta och malliga tjejerna som spelade allan när man gick på högstadiet. De var söta och hade snygga kläder och de fick allt de pekade på och de fick vara ute hur länge de ville osv osv. Ibland träffar man en så´n. Hur ser de ut idag? Jo: En riktigt söt och överlägsen en har tandlossning så det syns. Mina tänder är vita och fina! Jag visar dem gärna för henne. De flesta är rätt mycket lösare i hullet än jag... De har vanligtvis betydligt fler rynkor än jag. Jag är snyggare målad än dem. De är skilda från drömprinsen som man var så avundsjuk på. De är helt enkelt överblommade!


Jag är le´ som stryk och tycker det är jättekul och gläds i mitt svarta hjärta.


Sen tänker man såhär: De som var "fula" när vi var tonåringar då, vad blev det av dem? Jo, de är nu vanligt hyggligt folk som ser bra ut, klär sig syggt,är kloka och sansade och kan ge goda råd i alla situationer. De lagar god mat, har rara barn och välordnade liv.


Tur har alla vi som blommade sent...






Visset för vissa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar