Sidor

måndag, juli 20, 2009

Jag ska döda dig

www.kvp.se/nyheter/1.1644619/granne-stoppar-ranelids-bygge


Allt oftare finns "kommentera" under artiklarna i nättidningarna. Visst. Om man läser inläggen där handlar de plötsligt om att den och den är idiot för jag tycker annorlunda och tycker inte du samma så är du dum i huvudet. Man förväntas ju kommentera artikeln eller hur? Inte åsikterna väl? Det liknar gladiatorspel när de som egentligen inte hade något otalt från början plötsligt är färdiga att döda varandra fast de inte vet varför.


För övrigt tycker jag att Björn Ranelid är ett stor egoist med sjukligt behov av att berömma sig själv. Han ser förarglig ut också. Jag kan inte med när folk liksom spetsar läpparna och ser överlägsna ut.  I ovanstående text tycker han att grannens argument är "enfaldiga och imbecilla". Hon är "avundsjuk" På vaddå? Jag såg honom på tv för ett tag sen. Horror!Är det Gud som talar eller?




Björn Ranelid in my dreams...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar