Sidor

måndag, december 07, 2009

Dimsyn...

Riktigt fantastisk äcklig dimma när jag körde hem ikväll. Ser inte mycket längs vägkanterna. Helljus gör bara en vit "soppa" framför strålkastarna, halvljuset räcker inte till. Bakom ligger en bil förbannat nära. Behöver jag bromsa blir jag kanske påkörd. Tänk om jag skulle stanna härute på en av de smala vägarna, ta min råhudsklubba som ligger under mattan på passagerarsidan och gå ut och pryla upp honom? Nä, det kan man kanske inte. Det kanske väller ut en bjässe och undrar vad jag vill. Då får jag göra som Flinga när hon var valp: pipa "wiiiouuu" och gömma mig under bilen. Det hade aldrig blivit bra. Här har alltihop spårat ur och jag har än en gång bevisat att jag kan skriva hur mycket som helst om absolut ingenting.


             

 Vär-de-löst. Och det var hela det här inlägget också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar