Sidor

söndag, december 13, 2009

Lucia/jullunch

Körde till Malmö där makens söner bor. Vi var bjudna på jullunch och julklappsbyte. (Ena familjen är sanslöst upptagna så vi stressar inte ihjäl dem på juldagarna i år) Jag hade köpt en modern variant på "julgrupp" till värdinnan.



Genialiskt, egentligen!


Julmat är gott!! Men efter annandag jul svär man på att aldrig äta det mer... De får pengar i julklapp. Fantasilöst, men blir alltid rätt. Vad fick vi då?


                           



En Wassermaxx kolsyremaskin!! Det är ju bara inte sant! Jag har önskat mig en sådan jättelänge men faktiskt varit för snål.... Och så får vi en! Jag monterade ihop den på fem röda när vi kom hem. Superbra!!


Så var det ju den där julklappen till mig själv som var slut i affärerna i torsdags... Nu prövade jag på Mobilia i Malmö och de hade den!! Vilken turdag jag har haft!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar