Sidor

torsdag, december 31, 2009

Gott slut och Gott Nytt 2010

Sju timmar kvar på 2009... Det var ett bra år... Härhemma var alla friska utom lilla katten Selma som lämnade oss den 6/7. Hon var gammal, men det var tråkigt att hon blev sjuk.


16/5 gjorde jag en tatuering av katten Disco hos Stina på Eyescream tattoo i Ystad. Den är som ett målat porträtt!


Grödorna växte så det knakade under tidernas bästa och längsta sommar. Det betydde att vi fick jättefint hö till hästarna som varar fram till nästa sommar.


Cosmos debuterade som bröllopshäst med den äran!! Världens klokaste är han. Och vackraste!!


Vi målade om huset. Om den rumänske målaren tyckte jag inte...


Stig och jag byggde staket. Vad kul vi hade de där varma sommardagarna. Och svalorna växte...


Jag läste Vickes blogg och han fick för sig att lära Sverige att göra animerade bilder. Jag började och håller fortfarande på. Det är väldigt kul och resultaten skiftar från riktigt bra till halvt katastrofala.


Som en följd av det började jag blogga 16/6. Det gick lite vingligt i början men sen tog det fart. I oktober kom det en nätdiamant in i bilden - den hade jag inte hittat utan min blogg!! 


Jobbet som så var hyfsat. De två nyanställningarna var kanske inte så hyfsade. Den siste blev "avstängd med lön" 19/12.


Och så är det nyårsafton. Fullmånen lyser därute. Året tar snart slut. Hoppas 2010 blir lika bra!!


          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar