Sidor

tisdag, december 29, 2009

Jobbar inte mer i år

Så var den avklarad. Sista arbetsdagen för 2009. Det var väl inte så kul så det störde... Det var inte så illa så det störde heller... Det gällde att överleva dagen. Ont i ryggen hade jag också något så förbannat. Alla kunder var snälla och hyggliga. Det är nog för att de är hemma och vilar sig lite i julhelgen och så blir alla snällare.


Esteban är ju avstängd med lön -dem jag berättar det för vill också vara det!!- så häxan roade sig med att knappa in sig på hans flexkonto och där läste man att han har minus 15 timmar och 26 minuter minsann! Undrar när han ska ta igen det....  Det ska väl inte jag bry mig om. Det är precis vad jag ska så länge hans frånvaro går ut över min arbetssituation och kunderna blir sura när jag får ringa och ändra dem. Grrr. I övermorgon kommer chefen och en "controller" att börja granska hans loggar. Men då är jag hemma och sussar och vilar vidare! Jobbar (borta) igen 100108!!






Här sitter Murre och vaktar mina grejer medan jag är inne och handlar....


(bild från Animated.Gif - länkar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar